PETAŞ
   

Alternative content

Get Adobe Flash player


 

Cihaz arızalandığında ne yapmalıyım?

Cihazlarınız arızalandığında ilk olarak aksesuarlarınızı kontrol ediniz. Varsa yedek veya çalıştığından emin olduğunuz bir aksesuarla tekrar deneyiniz. Cihazlarda mutlaka sadece PETAŞ®’ın önerdiği aksesuarları kullanınız.

Cihazlarda kullanıcının çözebileceği sorunlar olması durumunda, ekranlarda hata kodunu veya direk olarak hatanın sebebini yazan bir uyarı mesajı belirir. Bu durumda kullanma kitaplarında bulunan “hata mesajları ve Düzeltme” bölümünden uyarı mesajını bulup yapılması gerekleri kitapta yazdığı şekilde yapınız. Eğer sorun çözülmezse lütfen en yakın Petaş temsilcisini arayarak durumu bildiriniz. Yetkisiz kişilerce yapılacak müdahalelerde eğer cihazınız garanti kapsamındaysa garantisinin iptal olacağını veya değilse servis ücretinin daha da artabileceğini unutmayınız.

Cihazınızı servise gönderirken size daha hızlı cevap verebilmemiz için lütfen karşılaştığınız arızayı detaylı ve yazılı olarak belirtiniz. Böylece cihazınızın serviste kalma süresini önemli ölçüde azaltmış olursunuz.


PETAŞ® Profesyonel Elektronik Sanayi ve Ticaret A. Ş. ©2010 Her hakkı Saklıdır Site Kullanım Koşulları ve Gizlilik İletişim